środa, 14 maja 2014

KURNIKOWA PRACOWNIA

 Nie mogło zabraknąć w tym miejscu zdjęć mojej pracowni, która rodziła się i nadal jeszcze rodzi (na zewnątrz) w bólach, sam pomysł aby przekształcić budynek gospodarczy na pracownię powstał szybko, gorzej było z realizacją tego przedsięwzięcia.
Nie będę tu opisywać aspektów dotyczących przebiegu remontu, który w środku  jest ukończony, na zewnątrz zostało parę rzeczy do ukończenia, ale myślę że to kwestia już kilkunastu dni.



 Jak łatwo zauważyć, jest jeszcze druga część pracowni, lecz ze względu na kartony zawierające materiały do kursów, które muszę gdzieś upchać, chwilowo jeszcze zdjęć nie zrobiłam, lecz już wkrótce zobaczycie calutką pracownię :)






 Na manekinie widzicie torby ze skóry , są niepowtarzalne, zrobione przez moją dobrą znajomą Beatkę, tu widać motyw Toskański, są i z kotami, baletnicą i czachą taki trend, oraz etui na telefon lub większy na okulary, wszystko to rękodzieło w pojedynczych  egzemplarzach.



14 komentarzy:

  1. Ależ masz super pracownie, gratuluję!
    a w niej same piękne rzeczy ...można oczy nasycić
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna masz ta pracownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna pracownia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ale to bardzo podoba mi się Twoja pracownia :) u mnie regał z Ikea też sie świetnie sprawdzał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym bardziej stylowo może kiedyś ....a na ten moment Ikea jest najlepsza :)

      Usuń
  5. Jestem zachwycona tą pracownią. :) Też taką chcę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i jeszcze raz piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zachwytem obejrzałam Twoją pracownię :-)
    Przepiękna i tak profesjonalnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pracownia to bardziej wystawa, tak tu schludnie i czyściutko wszystko na swoim miejscu :) Piękne przedmioty prezentujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pólkach owszem jest schludnie, ale w czasie tworzenia na stole i czasem pod nim to już nie ...taki artystyczny nieład :)

      Usuń
  9. Sobie :) od Ciebie wylicytowałam w Kurniku Pastelowym na jedwabiu malowane śliczne ptaszki i mam pytanko, czy ta torba skórzana z motywem Toskańskim dostępna jest jeszcze i za ile i jak duża jest? Poproszę o odpowiedź albo na elkiblog.pl i będę zaglądać też tu,
    Ciekawa pracownia, warto do Ciebie zaglądać. Ciepło pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elki :) sama licytowałam w pastelowym kurniku, lecz jeszcze nic tam jako twórca nie wstawiłam , nadrobię , więc te ptaszki co wylicytowałaś nie były moje, torba jest dostępna i owszem, jak byś była dalej zainteresowana nią to pisz do mnie na pocztę.

      Usuń